InstogramPRO

Discover instagram, easiest and fastly.

Latest posts of #copypaste

Dva frajerja v mestu 😉 Mali in veliki Ilievski ❤️#copypaste #fatherandson #summer #holidays #noschool #relaxtime #teamilievski
2 likes 0

Dva frajerja v mestu 😉 Mali in veliki Ilievski ❤️ #copypaste #fatherandson #summer #holidays #noschool #relaxtime #teamilievski

7 minutes ago
Sretan rođendan najboljem čovjeku, prijatelju, suprugu i tati💗 malo je reći da ga obožavamo💛 😍😍😍#copypaste #birthday #daddy #fatherlove #happybirthday #husband #girls #baby
103 likes 1

Sretan rođendan najboljem čovjeku, prijatelju, suprugu i tati💗 malo je reći da ga obožavamo💛 😍😍😍 #copypaste #birthday #daddy #fatherlove #happybirthday #husband #girls #baby

irenabencevic predivni❤️

1 hour ago
Less friends.Less drama.Keep your circle small.#copypaste #6006 #helmi_z #petronas #klia #kbaiiiii
99 likes 8

Less friends. Less drama. Keep your circle small. #copypaste #6006 #helmi_z #petronas #klia #kbaiiiii

helmi_z @tunkuhanis bahahahaha.. mcm tau je 😊

tunkuhanis @helmi_z hahahaha! Korang berdua ni yang hentiiiikannlaaahh drama korangggg! Ituje! 🤣🤣🤣🤣🤣 nanti lepak ok! Bye

1 hour ago
just now
𝙲𝚘𝚙𝚢/𝚙𝚊𝚜𝚝𝚎 ®️•••#myboys #daddy #lilbro #family #always #forever #loveyou #happiness #copypaste #indigo
67 likes 2

𝙲𝚘𝚙𝚢/𝚙𝚊𝚜𝚝𝚎 ®️ • • • #myboys #daddy #lilbro #family #always #forever #loveyou #happiness #copypaste #indigo

bogditravels 😍 Love it

laurabereczki Dragilor❤️

1 hour ago
1/2
1 likes 0

Alhamdulillah.. asbab amalkan minum Lovlin Bird’s Nest, semput dah berkurangan. Lovlin bird’s nest boleh diambil oleh semua peringkat usia termasuk kanak2 dari umur 3 tahun ke atas.. Mampu cantik,mampu sihat, mampu milik,nawaitu kena molek ❤️ Semoga LBN memberi manfaat yg berterusan pd semua pengamalnya,InshaAllah 🤲🏻 RM20 sekotak (7%bird’s nest,3 botol) RM45 sekotak (28%bird’s nest,3 botol) Berminat nak rasa kebaikan minuman sarang burung walet produk muslim yg mampu milik ? 👉 sila tekan link di bio 😊 ‼️LOVLIN BUKAN UBAT...HANYA MINUMAN TAMBAHAN YANG MEMBERI KHASIAT & MANFAAT KEPADA YANG MINUM LOVLIN SECARA KONSISTEN‼️ 😘😘 #lovlin #birdsnest #sarangburung #dropshipwanted #agenwanted #copypaste

1 hour ago
#copypaste: Man nehme einen Antrag der @fdpltby, schreibe AfD darauf und reiche ihn nochmals ein. Soviel zur Güte der parlamentarischen "Arbeit" der Rechtspopulisten im Landtag! Heute Vormittag fiel gleich mal ihre erste Rede aus - war wohl noch zu früh für den als Redner vorgesehenen Kollegen, der schlicht noch nicht garnicht da war...peinlicher geht's nimmer!
8 likes 0

#copypaste: Man nehme einen Antrag der @fdpltby, schreibe AfD darauf und reiche ihn nochmals ein. Soviel zur Güte der parlamentarischen "Arbeit" der Rechtspopulisten im Landtag! Heute Vormittag fiel gleich mal ihre erste Rede aus - war wohl noch zu früh für den als Redner vorgesehenen Kollegen, der schlicht noch nicht garnicht da war...peinlicher geht's nimmer!

2 hours ago
Als ondernemer heb je beperkt tijd en middelen. Hoe kan je hier het beste mee omgaan? 👩‍💻⁠⁠In aflevering 9 van Copy Paste bespreken we hoe technologie je kan helpen meer gedaan te krijgen in minder tijd of met minder mensen.⁠⁠⁣⤴ Link in bio ⤴⁣⁣⁠⁠🙏🏻📷 @freestocks⁠⁠#digitalmarketing #entrepreneur #smallbusiness #podcasts #ondernemer #zzp⁣⁠#technology #marketing #copypaste
5 likes 0

Als ondernemer heb je beperkt tijd en middelen. Hoe kan je hier het beste mee omgaan? 👩‍💻⁠ ⁠ In aflevering 9 van Copy Paste bespreken we hoe technologie je kan helpen meer gedaan te krijgen in minder tijd of met minder mensen.⁠ ⁠ ⁣⤴ Link in bio ⤴⁣⁣⁠ ⁠ 🙏🏻📷 @freestocks⁠ ⁠ #digitalmarketing #entrepreneur #smallbusiness #podcasts #ondernemer #zzp⁣⁠ #technology #marketing #copypaste

2 hours ago
Semoga Allah berikan kita kemampuan dn konsisten #copypaste #ilmu #inspirasi
1 likes 0

Semoga Allah berikan kita kemampuan dn konsisten #copypaste #ilmu #inspirasi

3 hours ago
When Google Photos confused 🤷‍♂️🤣🤣 #siblings #biscuitchops #copypaste #thenabils
5 likes 0

When Google Photos confused 🤷‍♂️🤣🤣 #siblings #biscuitchops #copypaste #thenabils

3 hours ago
1/2
710 likes 1

Some impressions of last week's competition in Lucerne🤗🏃 Searching for a parking space is usually the first challenge there. Looking forward with great excitement to my next competition in Bern🇨🇭🤩 . Who will join me @citius_official ? . 📷 by Hanspeter Roos - thanks👍 . #competition #review #outlook #meetings #switzerland #comeback #run #running #teammeuwly #trackandfield #athletics #nike #athlete #copypaste #inspiration #motivation #performance #nolimits #believe #believetheimpossible #kariem #kariemhussein

citius_official We are looking forward to you Kariem! 🏆🔥 See you soon in Bern! 💥

3 hours ago
Bila kita tengok kawan kita buat macam-macam, kejap jual itu, kejap jual ini, pelbagai andaian kita buat.Kejap jual barang, kejap jadi pemandu grab, kejap jual online, kejap jual teh ais, kejap dia buat kelas, kejap jual vape, kejap buat dropship.Kita kata dia tak fokus. Kita kata dia semua benda nak buat. Kita kata dia gila duit.Mereka sebenarnya tengah struggle dalam meneruskan kehidupan dan mencari dimana luck mereka.Kaya itu rahsia Allah. Bila, dimana, bagaimana, tiada siapa pun yang tahu. Akan bertemu titik itu bila dia buat dan usaha sahaja.Biarlah apa mereka nak buat asalkan bukan menyusah dan mengganggu hidup kita. Mereka tahu fokus mereka apa dan dimana.Setiap orang ada cerita masing-masing yang berbeza. Kita tidak ada dalam cerita mereka 24 jam untuk buat andaian.Kalau korang tengah struggle, buat lah apa yang korang rasa betul, peduli orang kata sampai jumpa titik kejayaan yang korang nak.  Video atas tak ada kaitan dengan ini cerita . Kotak tu lineup Search Yang punya . Aku pun tak ada. Barang premium harga pun premium. Sorry ya Bukan untuk dijual . Tapi ada 30 je kat Malaysia . Itupun (preorder sebab nak letak nama untuk yang order). #KONGSI BERSAMA #copypaste
4 likes 0

Bila kita tengok kawan kita buat macam-macam, kejap jual itu, kejap jual ini, pelbagai andaian kita buat. Kejap jual barang, kejap jadi pemandu grab, kejap jual online, kejap jual teh ais, kejap dia buat kelas, kejap jual vape, kejap buat dropship. Kita kata dia tak fokus. Kita kata dia semua benda nak buat. Kita kata dia gila duit. Mereka sebenarnya tengah struggle dalam meneruskan kehidupan dan mencari dimana luck mereka. Kaya itu rahsia Allah. Bila, dimana, bagaimana, tiada siapa pun yang tahu. Akan bertemu titik itu bila dia buat dan usaha sahaja. Biarlah apa mereka nak buat asalkan bukan menyusah dan mengganggu hidup kita. Mereka tahu fokus mereka apa dan dimana. Setiap orang ada cerita masing-masing yang berbeza. Kita tidak ada dalam cerita mereka 24 jam untuk buat andaian. Kalau korang tengah struggle, buat lah apa yang korang rasa betul, peduli orang kata sampai jumpa titik kejayaan yang korang nak. Video atas tak ada kaitan dengan ini cerita . Kotak tu lineup Search Yang punya . Aku pun tak ada. Barang premium harga pun premium. Sorry ya Bukan untuk dijual . Tapi ada 30 je kat Malaysia . Itupun (preorder sebab nak letak nama untuk yang order). #KONGSI BERSAMA #copypaste

3 hours ago
1/7
7 likes 0

Vibhinna kāludārigaḷalli vibhinna aṅgaḍigaḷu 🤣😁 #copypaste coz I don’t know 🤷🏻‍♂️ #kannada

4 hours ago
CADARKU SAYANG CADARKU MALANGJaman modern?IyaaDulu,Tahun '90an satu dua orang kenakan cadarNgumpet2, di curigai, di tuduh teroris, gk berani kemana-manaKini,Orang bercadar bertebaranDari pasar hingga ke mallDari kampung hingga ke kotaDari nyata hingga ke mayaDulu,Cadar begitu sakralPemakainya bak motor ber' rem cakramMau bermaksiat...ah malu "aku bercadar"Kini,Cadar bak aksesoris yang di jual abang2 kelilingWarna warni_murah_fashionable Stok di lemari bisa selusin, jumlah dan warnanyaHijau, pink, merah,hitam, krem, unguTapi, Tujuan utama menutup fitnah berganti trendFungsi utama pengkafah diri, cadar ikut di perlombakan Di dunia nyata, bercadar tak di iringi "malu" Mau selfie, gk lirik kanan kiri "cekrek" Mau wefie, cekikikan berjamaah, tak ketinggalan gaya yang lagi mode on, "cekrek" Kumpul komunitas, campur ikhwan, eeewwwFikir kalo bercadar & berkoko terus jadi "ikhtilat syar'i" gitu? Next, Semua hasil naik ke sosial media Jadi tontonan beribu ribu mataBarakallahulakum  bikin video tutorial makan pake cadar??? Plus musik pulak, baaah hak dan bathil gk bisa di campur sist Ada tutorial cara pakai cadarDi miring, di lipat, di jepit, di pentulCadar itu buat nutup wajah, bukan wig yang masih perlu pita dan bando... Ada tutorial makan pakai cadarAaah ini klasik, newbie pun tau tanpa harus ada tutorial Gk kalah "memalukannya" Beauty vlogger bercadar, duuhhhDandan dan lukis2 setengah wajahMakeup yang lebih "menakutkan" sebetulnyaTerus, Sekarang generasi tik-tok melanda Aplikasi berbasis lucu-lucuan pengikis aqidahYang bercadar mulai ikut2an, it's so sadPecicilan plus........ musik lagiiiiMusik gk ada yang syar'i ya sist Bangga jadi selebgram, aqidah di gadaikan Gk malu sama muslimah Palestine?? Negara sedang di bombardir masih tetap baca kalamullah Kita negara aman prestasi untuk akhirat gk naik2.. Wanita, Sedang ia tertutup saja masih menjadi fitnahJanganlah yang sudah tertutup malah manggung di jagat mayaKasian kami yang berusaha menjadi "baik" ikut kena nodanya.. #copypaste#AllahuYahdik
16 likes 2

CADARKU SAYANG CADARKU MALANG Jaman modern? Iyaa Dulu, Tahun '90an satu dua orang kenakan cadar Ngumpet2, di curigai, di tuduh teroris, gk berani kemana-mana Kini, Orang bercadar bertebaran Dari pasar hingga ke mall Dari kampung hingga ke kota Dari nyata hingga ke maya Dulu, Cadar begitu sakral Pemakainya bak motor ber' rem cakram Mau bermaksiat...ah malu "aku bercadar" Kini, Cadar bak aksesoris yang di jual abang2 keliling Warna warni_murah_fashionable Stok di lemari bisa selusin, jumlah dan warnanya Hijau, pink, merah,hitam, krem, ungu Tapi, Tujuan utama menutup fitnah berganti trend Fungsi utama pengkafah diri, cadar ikut di perlombakan Di dunia nyata, bercadar tak di iringi "malu" Mau selfie, gk lirik kanan kiri "cekrek" Mau wefie, cekikikan berjamaah, tak ketinggalan gaya yang lagi mode on, "cekrek" Kumpul komunitas, campur ikhwan, eeewww Fikir kalo bercadar & berkoko terus jadi "ikhtilat syar'i" gitu? Next, Semua hasil naik ke sosial media Jadi tontonan beribu ribu mata Barakallahulakum bikin video tutorial makan pake cadar??? Plus musik pulak, baaah hak dan bathil gk bisa di campur sist Ada tutorial cara pakai cadar Di miring, di lipat, di jepit, di pentul Cadar itu buat nutup wajah, bukan wig yang masih perlu pita dan bando... Ada tutorial makan pakai cadar Aaah ini klasik, newbie pun tau tanpa harus ada tutorial Gk kalah "memalukannya" Beauty vlogger bercadar, duuhhh Dandan dan lukis2 setengah wajah Makeup yang lebih "menakutkan" sebetulnya Terus, Sekarang generasi tik-tok melanda Aplikasi berbasis lucu-lucuan pengikis aqidah Yang bercadar mulai ikut2an, it's so sad Pecicilan plus........ musik lagiiii Musik gk ada yang syar'i ya sist Bangga jadi selebgram, aqidah di gadaikan Gk malu sama muslimah Palestine?? Negara sedang di bombardir masih tetap baca kalamullah Kita negara aman prestasi untuk akhirat gk naik2.. Wanita, Sedang ia tertutup saja masih menjadi fitnah Janganlah yang sudah tertutup malah manggung di jagat maya Kasian kami yang berusaha menjadi "baik" ikut kena nodanya.. #copypaste #AllahuYahdik

dzu_nafisa Yang penting di niatkan untuk ibadah, bila ada yg seperti itu dan kita yg kena dampaknya? Ya kita harus lebih kuat lagi ikhtiarnya dan sabarnya.. anggaplah semua itu ujian untuk kita dan sering mendoakan mereka agar mereka segera bertobat atas perbuatannya. ☺️

vivi_fatimah22 Na'am Ukh💕 @dzu_nafisa

4 hours ago
Dihina tidak menjadikan kita sampah.Dipuji tidak menjadikan kita bulan.Maka usah risau cacian orang. Kerana setiap orang menilaimu dengan cara dan pemahaman yang berbeza.Teruslah melangkah selama engkau di jalan yang benar, meski terkadang kebaikan tidak selalu dihargai!#copypaste #senyumitusedekah#Efswahaimelayu#ambassadorefs
76 likes 7

Dihina tidak menjadikan kita sampah. Dipuji tidak menjadikan kita bulan. Maka usah risau cacian orang. Kerana setiap orang menilaimu dengan cara dan pemahaman yang berbeza. Teruslah melangkah selama engkau di jalan yang benar, meski terkadang kebaikan tidak selalu dihargai! #copypaste #senyumitusedekah #Efswahaimelayu #ambassadorefs

norain.cy SETUJU!! 👍👍

muhdrafiqin Seriuslah perut dah hilang??? 🔥

4 hours ago
Untuk ibu-ibu dan ayah-ayah muda yang ada anak-anak kecil, sedikit perkongsian untuk kita bersama.Dipendekkan cerita, semalam di hospital Pulau Pinang terjumpa sepupu yang agak lama tak pernah jumpa. Dia datang bawa anak buat rawatan Kimoterapi, kami pun naik melawat anaknya. Ya Allah, ramai lagi rakan senasib anaknya yang umur dalam 4-6tahun lebih kurang anak aku jugak kebanyakannya menghidap leukimia atau kanser darah. Semua tengah tunggu untuk buat rawatan kimo. Tengok ibu bapa dekat situ semua macam saudara mara, sebab mereka dah lama di hospital ibarat rumah kedua mereka.Aku sempat bertanya beberapa parents budak-budak yang sakit tu, apa punca yang anak-anak depa dapat penyakit tu. Hampir semua jawapan sama, iaitu suka minum minuman yang ada kultur hidup tu, ada yang sebut ya****, vit**** dan lain-lain lepas tu mayonis dan junk food yang lain dan sekarang mereka memang langsung tak boleh makan lagi semua tu terutama minuman tu. Sepupu aku sendiri bagitau anak dia memang suka minum vit**** hari-hari beli, sampai satu hari demam panas dan berlarutan hampir sebulan. Mula doc suspek denggi, lepas buat ujian darah semua baru tau rupanya leukimia dan dah beberapa kali mengalami keadaan 50/50 antara hidup dengan mati, HB pulak turun sehingga 2.5 bayangkan budak kecil nak tanggung semua tu??? Dalam diri aku rasa sangat-sangat bersalah, sedangkan aku pun sama, selalu beli ayaq tu dekat anak pendek kata stock tak pernah putus, sentiasa ada dalam peti sejuk. Allah, macam nak luruh jantung bila fikirkan, anak-anak memang tak tau apa tapi kita kenapa tidak melarang? kenapa kita belikan hari-hari? Mungkin ada sedikit kebaikan untuk orang dewasa yanh ada masalah usus etc payah poopoo ke apa tapi bukan untuk anak-anak yang usus terlalu muda untuk nak hadam semua tu.Jadi mulai hari ni, aku dan suami kena kuatkan hati, kuatkan mental supaya tidak mudah mengalah bila anak meronta-ronta mintak beli.. katakan tidak sama sekali ❌#SekadarPerkongsianPeringatan untuk diri sendiri juga siapa yang rasakan perlu, pastinya kita nak tengok anak-anak terus membesar dengan sihatKredit :penulis asal. Cerita di atas adalah #Copypaste dan diedit kepada ejaan penuh ***Suka saya
5 likes 0

Untuk ibu-ibu dan ayah-ayah muda yang ada anak-anak kecil, sedikit perkongsian untuk kita bersama. Dipendekkan cerita, semalam di hospital Pulau Pinang terjumpa sepupu yang agak lama tak pernah jumpa. Dia datang bawa anak buat rawatan Kimoterapi, kami pun naik melawat anaknya. Ya Allah, ramai lagi rakan senasib anaknya yang umur dalam 4-6tahun lebih kurang anak aku jugak kebanyakannya menghidap leukimia atau kanser darah. Semua tengah tunggu untuk buat rawatan kimo. Tengok ibu bapa dekat situ semua macam saudara mara, sebab mereka dah lama di hospital ibarat rumah kedua mereka. Aku sempat bertanya beberapa parents budak-budak yang sakit tu, apa punca yang anak-anak depa dapat penyakit tu. Hampir semua jawapan sama, iaitu suka minum minuman yang ada kultur hidup tu, ada yang sebut ya****, vit**** dan lain-lain lepas tu mayonis dan junk food yang lain dan sekarang mereka memang langsung tak boleh makan lagi semua tu terutama minuman tu. Sepupu aku sendiri bagitau anak dia memang suka minum vit**** hari-hari beli, sampai satu hari demam panas dan berlarutan hampir sebulan. Mula doc suspek denggi, lepas buat ujian darah semua baru tau rupanya leukimia dan dah beberapa kali mengalami keadaan 50/50 antara hidup dengan mati, HB pulak turun sehingga 2.5 bayangkan budak kecil nak tanggung semua tu??? Dalam diri aku rasa sangat-sangat bersalah, sedangkan aku pun sama, selalu beli ayaq tu dekat anak pendek kata stock tak pernah putus, sentiasa ada dalam peti sejuk. Allah, macam nak luruh jantung bila fikirkan, anak-anak memang tak tau apa tapi kita kenapa tidak melarang? kenapa kita belikan hari-hari? Mungkin ada sedikit kebaikan untuk orang dewasa yanh ada masalah usus etc payah poopoo ke apa tapi bukan untuk anak-anak yang usus terlalu muda untuk nak hadam semua tu. Jadi mulai hari ni, aku dan suami kena kuatkan hati, kuatkan mental supaya tidak mudah mengalah bila anak meronta-ronta mintak beli.. katakan tidak sama sekali ❌ #SekadarPerkongsian Peringatan untuk diri sendiri juga siapa yang rasakan perlu, pastinya kita nak tengok anak-anak terus membesar dengan sihat Kredit :penulis asal. Cerita di atas adalah #Copypaste dan diedit kepada ejaan penuh *** Suka saya

4 hours ago
简单🕺🏼让人舒服简单 🍳容易复制如做着的事无法被复制那注定无法舒服#我有简单易复制的plan#可以让人心跳💗#可以不断创造高收入#可以越来越轻松#我就是你的机会#businessplan #duplication #important #easy #copypaste #highincome
11 likes 0

简单🕺🏼让人舒服 简单 🍳容易复制 如做着的事无法被复制 那注定无法舒服 #我有简单易复制的plan #可以让人心跳💗 #可以不断创造高收入 #可以越来越轻松 #我就是你的机会 #businessplan #duplication #important #easy #copypaste #highincome

5 hours ago
#copypasteSyair Sindiran WaliDengan Bismilah aku mulai Membuka syair makrifat diri Agar mengenal siapa diri Apakah manusia, Allah atau Nabi Tiap hari aku mencari Dirumah guru dan kiyai Agar dapat mengenal illahi Tapi ilmu syariat yang kudapati Mulai aku mengenal diri Satu persatu aku pelajari Dari kulit, bulu, hingga ruh IdhafiTernyata sehelai rambut pun tak kumiliki Empat anasar dari ibuku Empat anasar dari bapakku Empat anasar dari Adam asal keturunanku Itulah awal kejadian jasadku Jasad jadi terurai sudah Tidak dapat berulah tingkah Tanpa diisi nyawa atau ruh Yang tiada lain ialah Rasulullah Dasar ilmu makrifat sudahlah pastiAwal agama mengenal illahi Jangan salah memilih lagiMengutamakan solat hasilnya rugi Janganlah takut janganlah gentarIlmu makrifat ilmu yang benar Janganlah menyerah apalagi pudarWalaupun akhirnya kohar keluar Barangsiapa dirindukan syurga Dengan mudah mendapat redhaNyaTetapi apabila Allah murka Rajin solat balasannya siksa Bismillah tadi awal permulaan Titik nuq yang bernama insan Jangan ragu mencari Tuhan Rahsia Allah di dalam badan Aku rindu pada Allah Tuhanku Di mana berada tiadalah tentu Itulah awal pada sangkakuTernyata lebih dekat dari daging dan kuku Tamatlah sudah riwayat diri Yang mulanya daripada mani Itulah asal kejadian diriTuntutlah pada guru yang benar ahli Inilah sebenarnya ujud MuhammadMengandung rahsia menghidupkan jasadHendaklah diketahui satunya tempatSiang dan malam selalu diingat Suatu sifat telah menjadi Di dalam rahim ibu sendiri Sembilan bulan sembilan hari Ini yang disebut sifat ma’ani Sifat ma’ani sudahlah nyata Lengkap sekalian tujuh anggota Arash dan Kursy ikutlah serta Sehingga cukup seluruh anggota Angin itu ujud tharikat Menjadi nyawa pada malaikat Membawa wahyu segera cepat Naik dan turun tiada terlambat Ilmu tharikat pakaian Nabi Itu asal mulanya terjadi Dengan qudrat halikul bahri Jatuh ke dalam rahim ibu sendiri Inilah anugerah jalan tharikat Di dalam rahim ia bertempat Di dalam suluk ia bermakrifat Hendak menjadikan suatu sifat
6 likes 0

#copypaste Syair Sindiran Wali Dengan Bismilah aku mulai Membuka syair makrifat diri Agar mengenal siapa diri Apakah manusia, Allah atau Nabi Tiap hari aku mencari Dirumah guru dan kiyai Agar dapat mengenal illahi Tapi ilmu syariat yang kudapati Mulai aku mengenal diri Satu persatu aku pelajari Dari kulit, bulu, hingga ruh Idhafi Ternyata sehelai rambut pun tak kumiliki Empat anasar dari ibuku Empat anasar dari bapakku Empat anasar dari Adam asal keturunanku Itulah awal kejadian jasadku Jasad jadi terurai sudah Tidak dapat berulah tingkah Tanpa diisi nyawa atau ruh Yang tiada lain ialah Rasulullah Dasar ilmu makrifat sudahlah pasti Awal agama mengenal illahi Jangan salah memilih lagi Mengutamakan solat hasilnya rugi Janganlah takut janganlah gentar Ilmu makrifat ilmu yang benar Janganlah menyerah apalagi pudar Walaupun akhirnya kohar keluar Barangsiapa dirindukan syurga Dengan mudah mendapat redhaNya Tetapi apabila Allah murka Rajin solat balasannya siksa Bismillah tadi awal permulaan Titik nuq yang bernama insan Jangan ragu mencari Tuhan Rahsia Allah di dalam badan Aku rindu pada Allah Tuhanku Di mana berada tiadalah tentu Itulah awal pada sangkaku Ternyata lebih dekat dari daging dan kuku Tamatlah sudah riwayat diri Yang mulanya daripada mani Itulah asal kejadian diri Tuntutlah pada guru yang benar ahli Inilah sebenarnya ujud Muhammad Mengandung rahsia menghidupkan jasad Hendaklah diketahui satunya tempat Siang dan malam selalu diingat Suatu sifat telah menjadi Di dalam rahim ibu sendiri Sembilan bulan sembilan hari Ini yang disebut sifat ma’ani Sifat ma’ani sudahlah nyata Lengkap sekalian tujuh anggota Arash dan Kursy ikutlah serta Sehingga cukup seluruh anggota Angin itu ujud tharikat Menjadi nyawa pada malaikat Membawa wahyu segera cepat Naik dan turun tiada terlambat Ilmu tharikat pakaian Nabi Itu asal mulanya terjadi Dengan qudrat halikul bahri Jatuh ke dalam rahim ibu sendiri Inilah anugerah jalan tharikat Di dalam rahim ia bertempat Di dalam suluk ia bermakrifat Hendak menjadikan suatu sifat

7 hours ago
Assalamualaikum and good morning🤗.🌸If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse🌸.#cikgumai #proudtobeateacher #remedialteacher #muhasabahdiri #motivasipagi #motivasikehidupan #pinklover #copypaste
17 likes 2

Assalamualaikum and good morning🤗 . 🌸If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse🌸 . #cikgumai #proudtobeateacher #remedialteacher #muhasabahdiri #motivasipagi #motivasikehidupan #pinklover #copypaste

ainfatihahishak Comel.. baju jahit sendiri ke tu

ainfatihahishak 😆😆

8 hours ago
I carried you for 9 monthsI was in labour for 20hrs, even popped you out without drugsI had back pain and couldn’t sleep properly for 6 months, and you came out looking exactly like your Dad?! 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♂️ 📸 none other than, Greyson’s mom! 😅
30 likes 4

I carried you for 9 months I was in labour for 20hrs, even popped you out without drugs I had back pain and couldn’t sleep properly for 6 months, and you came out looking exactly like your Dad?! 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♂️ 📸 none other than, Greyson’s mom! 😅

merab_camacho @_jessnguyenxo should make another one 😂 maybe a girl that’ll look like...... him again😂😂😂💚

michell_aprilmoon 🍭🍼🍭Wow so adorable! Would you guys be interested in joining our social media team? DM for the details and let them know MICHELL refered you!🎀”👇 @aprilmoon_boutique

8 hours ago
Ustedes saben que también es violencia?La malversación de fondos es violencia.La misoginia es violencia.El cierre de escuelas es violencias.Quedarnos sin retiro es violencia.La eliminación de pensiones es violencia. La corrupción es violencia.El machismo es violencia.El sexismo es violencia.El panismo es violencia.La inacción es violencia.La aporofobia es violencia.La homofobia es violencia.El oportunismo es violencia. El abuso de poder es violencia. Alteración de datos es violencia.La venta de playas es violencia. Quitarle fondos a la UPR es violencia.La conspiración es violencia. La hipocresía es violencia.La desigualdad es violencia.La transfobia es violencia.La falta de empatía es violencia. El privilegio es violencia.La privatización es violencia.La Junta es violencia.No auditar la deuda es violencia.La soberbia es violencia. Las cenizas de Peñuelas es violencia.La prepotencia es violencia. La negligencia es violencia.La ineptitud es violencia.Manipular la información es violencia.Silenciar la prensa es violencia. 40 años de IVU es violencia. Aguantar los vagones es violencia. El fundamentalismo religioso es violencia. El estado es violencia.La impotencia es violencia.La incertidumbre es violencia.El status quo es violencia.El cansancio es violencia.La indiferencia es violencia.La reforma laboral es violencia.Los policías sin identificación son violencia.El carpeteo es violencia.Tirarle gas a un pueblo harto es violencia.Ignorar el reclamo de un pueblo es violencia.Trivializar los muertos por María es violencia. Burlarse del pueblo es violencia.La violencia del gobierno genera violencia. Un cristal roto y una pared pintada se vuelve a reemplazar. Una vida perdida y nuestro futuro no.#CopyPaste- Charlie Brown
0 likes 0

Ustedes saben que también es violencia? La malversación de fondos es violencia. La misoginia es violencia. El cierre de escuelas es violencias. Quedarnos sin retiro es violencia. La eliminación de pensiones es violencia. La corrupción es violencia. El machismo es violencia. El sexismo es violencia. El panismo es violencia. La inacción es violencia. La aporofobia es violencia. La homofobia es violencia. El oportunismo es violencia. El abuso de poder es violencia. Alteración de datos es violencia. La venta de playas es violencia. Quitarle fondos a la UPR es violencia. La conspiración es violencia. La hipocresía es violencia. La desigualdad es violencia. La transfobia es violencia. La falta de empatía es violencia. El privilegio es violencia. La privatización es violencia. La Junta es violencia. No auditar la deuda es violencia. La soberbia es violencia. Las cenizas de Peñuelas es violencia. La prepotencia es violencia. La negligencia es violencia. La ineptitud es violencia. Manipular la información es violencia. Silenciar la prensa es violencia. 40 años de IVU es violencia. Aguantar los vagones es violencia. El fundamentalismo religioso es violencia. El estado es violencia. La impotencia es violencia. La incertidumbre es violencia. El status quo es violencia. El cansancio es violencia. La indiferencia es violencia. La reforma laboral es violencia. Los policías sin identificación son violencia. El carpeteo es violencia. Tirarle gas a un pueblo harto es violencia. Ignorar el reclamo de un pueblo es violencia. Trivializar los muertos por María es violencia. Burlarse del pueblo es violencia. La violencia del gobierno genera violencia. Un cristal roto y una pared pintada se vuelve a reemplazar. Una vida perdida y nuestro futuro no. #CopyPaste- Charlie Brown

9 hours ago
Made with and